Відкритий урок з англійської мови
14.03.2017р. на базі Гірського НВК відбувся семінар-практикум заступників директорів шкіл І-ІІІст. «Реформи в освітній школі». Другою частиною семінару була панорама відкритих уроків, які підготували вчителі НВК.
Один із уроків був підготовлений учителем англійської мови Харко Н.В. Урок проводився у 3-А класі на тему «Мій гарненький клоун». Ефективність уроку визначається ступенем розумово-мовленнєвої активності учнів, і вчитель справилась із цим завданням, адже всі учні були залученні до активної внутрішньої розумової та зовнішньої мовленнєвої діяльності і підтримували її протягом уроку. Упродовж уроку була підтримана вимога різноманітності форм роботи, яка є особливо важливою для навчання усного мовлення, адже на відміну від аудіювання і читання, які легко організувати як синхронну діяльність, усне мовлення потребує взаємних контактів, які вчитель і забезпечила на уроці.
Спершу учні стали учасниками гри “Hot potato”, яка допомогла їм весело та невимушено пригадати лексику з попередніх уроків. На наступному етапі уроку вчитель повідомила учням тему та мету уроку. Пісня “Head and Shoulders”, яка була у наступному етапі уроку, стала “веселою частиною” повторення лексичного матеріалу. На наступній сходинці уроку учні були розділені на дві команди і отримали завдання з’єднати картинки зі словами після чого їм запропонували оцінити результати роботи іншої команди та висловити свою думку. Згодом учні були поділені, щоб працювати в парах. На Smart дошці вони побачили слова і отримали завдання використати їх для підписання малюнків. Наступний етап - представлення нового матеріалу - включав наступне: учням запропонували картинки з різноманітними цирковими професіями; розділитись на групи, розфарбувати клоуна за вказівками вчителя, намалювати у групі свого власного клоуна та описати його. На останьому етапі роботи учням було задано домашнє завдання та підведено підсумки уроку.